Tuesday, April 29, 2014

Korres Long Lasting Eyeliner testing!!!

Γεια σας!!!!
Τι κάνετε?Σήμερα θα σας δείξω τα Long Lasting Eyeliners απο την Korres!
Τα πήρε η κολλητή μου και δεν άντεξα να μην τα δοκιμάσω για να τα παρουσιάσω σε εσάς!!!
Το δοκίμασα σε αυτές τις 6 αποχρώσεις.....

Για να πω την αλήθεια έχω δοκιμάσει αρκετές φορές προϊόντα της Korres και ξέρω πως έχουν πάρα πολύ καλή απόδοση και διάρκεια στα μολύβια ματιών τους!Έτσι δεν ξαφνιάστηκα όταν είδα αυτήν την απίστευτη χρωματική απόδοση!
Είναι επίσης απίστευτα μαλακά στο μάτι,και μπορείς να τα βάλεις και στο μέσα βλέφαρο χωρίς κανένα πρόβλημα!Εμένα προσωπικά δεν με έχουν ενοχλήσει ποτέ στα μάτια,και δεν τα έχω νιώσει να με κουράζουν.....
Απο τα κλασσικά μολύβια ματιών νομίζω πως αυτής της εταιρίας είναι απο τα αγαπημένα μου!
Από αυτήν την σειρά,μου άρεσαν ιδιαίτερα πολύ το γκρι και το μπλέ!
Εσείς έχετε δοκιμάσει μολύβια απο την Korres και αν ναι,πως σας φάνηκαν??
Αν δεν έχετε δοκιμάσει θα θέλατε,βλέποντας την χρωματική απόδοση που έχουν? 
Άμα σας άρεσε περιμένετε για το αυριανό μου άρθρο με σκιές απο την ίδια εταιρία!!
Μέχρι τότε....
Φιλάκιαααα


No comments:

Post a Comment