Thursday, May 22, 2014

The story about how i fall in love......with motilo!!!!

Άλλη μια μέρα ήρθε,που ο έρωτας μου χτύπησε την πόρτα!!!!!Μέχρι τώρα,δεν νομίζω πως είχα καταφέρει ξανά να βρώ κάποια σελίδα που να με κάνει να έχω κολλήσει τόσο απίστευτα!!!!
Σήμερα λοιπόν θα σας παρουσιάσω το Motilo!Το Motilo λοιπόν,είναι μια σελίδα,που σου επιτρέπει να φτιάξεις τα δικά σου μοναδικά στυλ,χρησιμοποιώντας ρούχα,καλλυντικά,αξεσουάρ και παπούτσια,απο πάρα πολλές και πασίγνωστες εταιρίες,από Lancome, Stella McCartney, Miu Miu μέχρι Stila και Nars!!!!
Τι πιο τέλειο απο το να μπορείς να δημιουργήσεις ότι συνδιασμό σου έρχεται στο μυαλό??
Εγώ προσωπικά το λάτρεψα,και γι'αυτό σας παρουσιάζω κάποιους από τους συνδιασμούς που δημιούργησα!!!!
Τι να πρωτολατρέψω? 
Τα υπέροχα Μποτάκια από τα Pull & Bear,το πουκάμισο από Alexander Wang,τα leggings από το Topshop,ή η απίστευτη μπλούζα από Whistles?
Εδώ πάμε σε κάτι πιο απλό και καθημερινό!!!
Υπέροχο πράσινο από essie,με λουλουδάτο παντελόνι από Dolce & Gabbana,ένα απλό τοπάκι από Each X Other,υπέροχα σκουλαρίκια από Oasis,και η λίστα συνεχίζεται....
Εδώ μπορείτε να δείτε και την υπόλοιπη συλλογή μου!
Πως σας φαίνονται οι επιλογές μου????Εμένα πάντως κάτι μου λέει πως θα ξεκινήσει καινούργια στήλη στο Blog μου!!!!Θα ήθελες να βλέπεις τις εβδομαδιαίες επιλογές μου?
Περιμένω τις απόψεις σας,και γιατί όχι,κάποιες δικές σας προτάσεις!!!!
Μέχρι την επόμενη φορά,τα λέμε!!!!
Φιλάκια!!

2 comments:

  1. Πολύ ωραία ιδέα .και ναι θα ήταν ωραίο να το κάνεις σαν στήλη !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Λέω να του δώσω μια ευκαιρία,και θα δω πως θα πάει!!!!

      Delete