Friday, March 27, 2015

Born Pretty Vol 2!

Γεια σααας!
Λοιπόν σήμερα επανέρχομαι με ένα άρθρο από μια σελίδα για την οποία σας έχω ξαναμιλήσει, και δεν είναι άλλη από την Born Pretty! Το προηγούμενο άρθρο μπορείτε να το βρείτε εδώ!
Για σήμερα, έχω επιλέξει να σας παρουσιάσου 3 κομμάτια, λιγάκι ιδιαίτερα!
Αυτήν την κουκουβάγια για τον λαιμό, την είχα βάλει στο μάτι εδώ και πάααρα πολύ καιρό, και μιας και στην Ελλάδα δεν την έχω πετύχει σε κάποιο μαγαζί, ήμουν έτοιμη να την παραγγείλω από το ebay, όταν την είδα στην σελίδα Born Pretty! Σκέφτηκα λοιπόν πως είναι ευκαιρία να το δω και από κοντά, και έτσι εκμεταλλεύτηκα την ευκαιρία και ταταααν!!! Ήρθε στην πόρτα μου επιτέλους!!! Είναι πολύ ελαφρύ σαν υλικό, και την αλυσίδα μπορείς να την ρυθμίσεις και είτε να πέφτει μακρυά στον λαιμό, είτε πιο κοντή! Εγώ σίγουρα θα το φορέσω πολύ, και έχω ήδη σκεφτεί πώς μπορώ να το ταιριάξω!
Δυστυχώς δεν υπάρχει πλέον στην σελίδα, αλλά μπορείτε να βρείτε πάρα πολλά αντίστοιχα κοσμήματα για τον λαιμό, εδώ!
Έψαχνα για πάαρα πολύ καιρό σκουλαρίκια που να μοιάζουν με φτερό παγωνιού, και μόνο μια φορά είχα καταφέρει να βρώ στο μοναστηράκι, αλλά ήταν από κανονικά φτερά, και όχι συνθετικά, οπότε έμεινα με την χαρά!Βλέποντας αυτά τα σκουλαρίκια λοιπόν, δεν το σκέφτηκα και πολύ, και είπα να τα δοκιμάσω...Γιατί όχι άλλωστε! Έχουν πολύ ωραία χρώματα, και το μόνο που με ενόχλησε είναι ότι το ένα από τα δυο ήταν αρκετά "κατσιασμένο", επειδή είχε σκιστεί η συσκευασία του και καθώς το έβγαζα, κόλλησε πάνω στην κολλητική ταινία....Κατά τα άλλα, είναι ένα πάρα πολύ ωραίο σκουλαρίκι,που σίγουρα τραβάει τα βλέμματα.
Μπορείτε να το βρείτε εδώ!
Τέλος αν και πολύ καθυστερημένα, δεν μπόρεσα να αντισταθώ και να μην δοκιμάσω της αλυσίδες για το πόδι, με τις οποίες είχε γίνει χαμός το προηγούμενο καλοκαίρι....Βασικά το θέμα είναι πως δεν είχα βρεί κάποια που να μου τραβάει το ενδιαφέρον, μέχρι που είδα αυτή, οπότε αν και σε περίεργο timing, είπα να κάνω μια δοκιμή!
Δεν μπορώ να πω ψέματα, εμένα μου αρέσει πάααρα πολύ, και αν εξαιρέσεις το ότι η αλυσίδα μου είναι λίγο στενή ( 40-41 νούμερο πόδι, τι να κάνει και αυτή...), είναι και πολύ άνετη, και ιδιαίτερη, χωρίς να γίνεται κακόγουστη... 
Μπορείτε να την βρείτε εδώ!
~~~~~~~~~.~~~~~~~~~
Πως σας φάνηκαν το προϊόντα που δοκίμασα??
Εσείς θα δοκιμάζατε κάποια από αυτά?
Περιμένω την άποψή σας!!!

Και μην ξεχνάμε τον κωδικό για -10% σε κάθε παραγγελία σου!!
Μέχρι την επόμενη φορά,
φιλάκιααααα!!

9 comments:

  1. Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!!Σου άρεσε κάτι περισσότερο??

      Delete
  2. Με γεια ολα είναι πανέμορφα :)

    ReplyDelete
  3. Θέλω κι εγώ να πάρω τέτοια αλυσίδα για το πόδι!
    Με γεια σου όλα!!!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. είναι πάααρα πολύ ωραια!!!ειδικά τωρα που ανοίγει ο καιρός !!

      Delete
  4. Τι ωραίο το κολιέ με την κουκουβάγια, πολύ γλυκούλι!! :) Η αλυσίδα για το πόδι δε σου μαυρίζει;; Αν δεν σου μαυρίζει τη θέλω!! Φιλιά πολλά Μαρία! :) x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Οτιδήποτε με κουκουβάγιες με ενθουσιάζει απλά!!!Η αλυσιδίτσα μέχρι στιγμής δεν μου έχει μαυρίσει, αλλά θα δείξει....πάντως είναι παααρα πολύ φθηνή, και η σελίδα είναι και χωρίς μεταφορικά, οπότε συμφέρει!!

      Delete