Sunday, June 15, 2014

Something little from BornPretty.....

Γεια σαααας.....Πως είστε????Σήμερα επιστρέφω με ένα θέμα που σας έχω προαναφέρει!!!!Το  ηλεκτρονικό κατάστημα BornPretty!!!Εδώ μπορείτε να διαβάσετε το προηγούμενο άρθρο μου για να μπείτε στο κατάλληλο mood!!!!
Ας ξεκινήσουμε όμως εξηγώντας σας τι συμβαίνει!!!Ήρθα σε επικοινωνία με την σελίδα αυτή,και είπαμε να ξεκινήσουμε μια συνεργασία!!!Έτσι λοιπόν σήμερα σας παρουσιάζω το πρώτο πακετάκι που παρέλαβα,με 3 κοσμήματα που επέλεξα η ίδια!


Ξεκινάμε με ένα σετ απο 5 ασημένια δαχτυλίδια!Το καθένα απο αυτά έχει διαφορετικό μέγεθος και μπορείς να τα συνδιάσεις όπως θέλεις....Να τα φορέσεις και τα 5 στο ένα χέρι η και στα δύο μαζί,αλλά και μόνα τους,ανάλογα με το τι σου αρέσει!Οι συνδιασμοί ατελείωτοι!Μου άρεσε το γεγονός ότι σας υλικό είναι βαρύ και σταθερό,και δεν φαίνεται καθόλου φθηνό!Το μόνο αρνητικό είναι πως δεν βγαίνουν σε πολλά μεγέθη,οπότε πρέπει να είσαι λιγάκι τυχερός και να σου κάνουν στα δάχτυλα,μιας και δεν αυξομειώνεται το μέγεθός τους.....
Μπορείτε να το βρείτε εδώ,και η τιμή του είναι 4,30€ αλλά τις τελευταίες μέρες είναι σε προσφορά στα 1,46€!

Τώρα θα σας δείξω ένα δαχτυλιδάκι,το οποίο εγω προσωπικά το λάτρεψα,και πραγματικά δεν γινόταν να μην το έχω!!!Έχω έρωτα με οτιδήποτε συμπεριλαμβάνει ζώα,και ιδιαίτερα γάτες......Οπότε όπως καταλαβαίνετε θα το βλέπετε πολύ συχνά από εδώ και πέρα!
Το χρώμα του είναι μπρούντζινο,και η ποιότητά του πολύ καλύτερη από ότι είχα στο μυαλό μου!
Σε αντίθεση με τα προηγούμενα,αυτό αυξομειώνεται σε μέγεθος,οπότε δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα σε όποιο δάχτυλο και αν θέλετε να το φορέσετε!!Κάτι αρνητικό δεν μπορώ να βρώ,και ειδικά στην τιμή αυτή!!
Μπορείτε να το βρείτε εδώ, μόλις στα 0,73 €!!

Τέλος,είπα να δοκιμάσω και ένα κόσμημα για τον λαιμό,αν και δεν είναι και δεν τα προτιμάω τόσο όσο τα δαχτυλίδια....Επέλεξα αυτήν την μικρή διακριτική καρδούλα,σε χρυσό χρώμα!Πολύ ωραία για όλη την ημέρα,καθώς ταιριάζει σχεδόν με τα πάντα...
Βλέποντας την δεν μπόρεσα να μην την δοκιμάσω και στο χέρι,και όπως βλέπετε το αποτέλεσμα όταν πάρα πολύ όμορφο!Ειδικά για το καλοκαίρι,νομίζω πως είναι πάρα πολύ διακριτική και μπορεί να συνδιαστεί πολύ ωραία εξαιτίας του χρυσού της χρώματος!
Μπορείτε να το βρείτε εδώ,και κοστίζει 0,73€!!

Μην ξεχνάτε και τον κωδικό για επιπλέον έκπτωση που μου έχει δώσει η εταιρία μόνο για εσάς!!!!
Εδώ μπορείτε να βρείτε όλα τα προϊόντα απο την κατηγορία Jewelry&Accessary,και σίγουρα θα βρείτε κάτι που να ταιριάζει στο στυλ σας!!!
Περιμένω την άποψη σας ,αλλά και τι ξεχωρίσατε απο την σελίδα και θα θέλατε να δοκιμάσετε!!!
μέχρι την επόμενη φορά!!!
Φιλάκιαααα!!

2 comments:

  1. Πολύ όμορφα μου άρεσαν τα πολύ τα δαχτυλίδια :) Φιλάκια

    ReplyDelete