Thursday, June 5, 2014

Would you rather......????

Σήμερα ήρθε η ώρα για ένα tag που πολλές έκανες,και όοοολες το μίσησαν!!!!!Το είδα απο την Despoina του Beauty Case,και σκέφτηκα να το κάνω και εγώ,και να μοιραστώ τις απαντήσεις μου-σκέψεις μου μαζί σας!!!!
Οι κανόνες είναι οι εξής!!
1) Αναφέρουμε το άτομο που μας έκανε Tag 
2) Απαντάμε στις ερωτήσεις
3) Κάνουμε tag 10 κοπέλες
4) Τις ενημερώνουμε

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!!!!


1.Θα προτιμούσες να χάσεις όλες σου τις μάσκαρα, τα eyeliners, τα κραγιόν και τα lipgloss σου ή να χάσεις όλες τις παλέτες και σκιές ματιών σου;
Να χάσω όλες τις παλέτες ασυζητητί.....Με μάσκαρα κραγιόν και eyeliner μπορεις να κάνεις μαγικά!!!! 

2.Θα προτιμούσες να κόψεις όλα τα μαλλιά σου ή να μην δικαιούσαι να τα κόψεις ξανά;
Να μην τα ξανακόψω ποτε!!!!!Δεν υπάρχει περίπτωση χωρίς λόγο να έκοβα όλα τα μαλλιά μου....

3.Θα προτιμούσες ένα κοραλλί μάγουλο ή ένα ροζ μάγουλο;
Ροζ!!!Είμαι και άσπρη άσπρη,άμα βάλω κοραλλί είμαι σαν νεκρή!!

4.Αν είχες 1000 ευρώ για να ξοδέψεις, θα προτιμούσες να αγοράσεις ρούχα ή προϊόντα μακιγιάζ;
Ρουχαααααααααααααααααααααααααααααααααα!!!!!!!

5.Θα προτιμούσες να εφαρμόσεις το κραγιόν ως eyeliner, ή το eyeliner ως κραγιόν;
Το eyeliner σαν κραγιον μου φαίνεται πολύ πιο εύκολο......αν και αποτέλεσμα θα βγεί μάλλον αλα Gaga !!!

6.Θα προτιμούσες να ψωνίζεις μόνο από τα MAC ή από τα Sephora;
Sephora,επειδή θα είχα μεγαλύτερη ποικιλία.....

7.Θα προτιμούσες να χρησιμοποιούσες μόνο μια απόχρωση σκιάς ή μόνο μια απόχρωση για τα χείλη για το υπόλοιπο της ζωής σου;
Ούτε που μπορώ να με φανταστώ να αντέχω να χρησιμοποιώ μόνο ένα χρώμα κραγιόν για όλη μου την ζωη.....Σκιά λοιπόν,και κατά πάσα πιθανότητα κάτι σε μπλέ σκούρο!!!!

8.Θα προτιμούσες να φοράς χειμωνιάτικα ρούχα το καλοκαίρι ή καλοκαιρινά χειμώνα;
Νομίζω πως περισσότερο με ενοχλεί το κρύο παρά η ζέστη οπότε διαλέγω με βαριά καρδιά τα χειμωνιάτικα.....

9.Θα προτιμούσες σκούρα νύχια ή ανοιχτόχρωμα νύχια όλο το χρόνο;
Ανοιχτόχρωμααααα!!!!Όλο και κάτι θα έβρισκα και τον χειμώνα που να μου ταιριάζει!!!!

10.Θα προτιμούσες να αποχωριστείς το αγαπημένο σου προϊόν για τα χείλη ή το αγαπημένο σου προϊόν για τα μάτια;
Αρχίζω σιγά σιγά να εκνευρίζομαι νομίζω.....Τίποτα από τα 2 γίνετε?? Διαλέγω χείλια,επειδή με τόσα χρώματα και υφές,όλο και κάτι θα μπορούσα να βρω....Ενώ για μάτια βολεύομαι και κολλάει πιο εύκολα με συγκεκριμένα προϊόντα....

11.Θα προτιμούσες να έχεις τα μαλλιά σου αλογοουρά ή σε έναν ακατάστατο κότσο;
Αλογοουρά,κάνω έτσι και αλλιώς σπάνια οπότε δεν με νοιάζει......Ακατάστατος κότσος λοιπόν,με πολύυυυ αγάπη!!!!Όλες μας τον λατρεύουμε νομίζω!!!

12.Θα προτιμούσες να μην έβαφες ποτέ ξανά τα νύχια σου ή να μην χρησιμοποιούσες ποτέ ξανά lipgloss;
Αυτή είναι η πιο εύκολη ερώτηση!!!!Δεν χρησιμοποιώ καθόλου lipgloss,οπότε.......

13.Θα προτιμούσες να ξυρίσεις τα φρύδια σου και να μην έχεις καθόλου ή να κάθεσαι και να τα βάφεις καθημερινά;
Δεν έχει καθόλου λόγο ύπαρξης αυτή η ερώτηση.......να τα βάφω προφανώς!!!!!

14.Θα ήθελες να ζεις χωρίς μακιγιάζ ή χωρίς βερνίκια νυχιών;
Η χειρότερη όλων......αυτό είναι σενάριο τρόμου.....με μεγάλη δυσκολία θα διαλέξω χωρίς μακιγιαζ.....Τα νύχια μου είναι σχεδόν συνέχεια βαμμένα,οπότε θα μου κακοφαινόταν πολύ.......
~~~~~~~~~~~~~
Δεν θυμάμε ποιες κοπέλες δεν το έχουν κάνει ακόμα,κάνω tag όσες δεν έχουν περάσει ακόμα αυτό το βασανιστήριο!!!!!
Μέχρι την επόμενη φορά!!!!
φιλάκιααααα

2 comments:

  1. Ωραίο tag και ακόμη πιο ωραίες απαντήσεις !

    ReplyDelete
    Replies
    1. άμα δεν το έχεις κάνει περιμένω τις απαντήσεις σου!!!!!

      Delete